saknar dem redan

Jag har spenderat torsdag till söndag med min syster, bror och mamma.
Sovit här två av tre dagar och en dag hos mamma.
Jättetrevligt och jag saknar dem redan fast de bara bor 6 kilometer ifrån mig.

Nu är jag ensam i vårat radhus igen, mathias har vart borta i 9 dagar nu och det är 8 dagar till kvar.   =/
saknar han så det gör ont...

Igår var jag och Sanna på Bio, alice i underlandet.
Den var ju bra, men hade lite högre förväntningar på den, så blev lite besvikna.
sen käkade vi pizza och godis hela kvällen, och idag åkte jag till ett köpcentrum med Emily och gick runt där i några timmar. det var jättetrevligt.

Men nu har jag ont i fötterna efter att ha gått i först 15 cm klackar hela dagen och kvällen igår och idag mina 11 cm klackar hela dagen...
känns som hälarna ska bulta sönder. =)

Och jag som är van att gå i klackar till vardags, har det ju på mig 5 av 7 dagar i veckan.

Men det var mina nya svarta topshop kopior som förstörde det för mig, för det var extremt jobbigt föe både anklarna och hälarna att gå runt på stan med dem igår.
vet inte om jag ska ta med dem på resan sen iaf, för man kan ändå knappt gå i dem utan att det blir jobbigt efter en stund.
är så besviken.
Så besviken att jag tröst köpte ett par nya jeans idag, boyfriend jeans från gina tricot. =)

I helgen fyller Sanna 17 år, så då blir det kalas för stora tjejen.
Vet precis vad hon ska få i present av mig och Mathias..


nu ska jag fortsätta kolla på sex and the city säsong 2 och sen ska jag ringa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0