Paus...


Sitter och tar en paus från att sy min klänning nu, nästan helt klart, bara halsen kvar nu :)

Kollade i mina thailandskort och hittade de här från koh samui airport när vi skulle bli med mamma
upp till bangkok i en vecka innan hon åkte hem igen...

då hittade en extremt liten och söt hundvalp mina fötter som han somnade på, och sen somnade
han på min väska istället. det var så sött och alla kom fram och frågade om han var min.

tyvärr så kunde jag inte ta med mig honom för tydligen så var han hemlös enligt en butiksägare
på flygplatsen.
de berättade att ägarna bara hade släppt han där och sen åkt därifrån för ingen ville ha honom.
helt sjukt.
han hade en liten bur bakom en sopkorg mitt bland allt folk på flygplatsen och alla höll på att rampa på han nästan hela tiden. ingen brydde sig om han levde eller inte. helt sjukt.

Ångrar mig nu att jag inte tog med han hem till Sverige. undrar om han lever nu? :/ stackars söta lilla.

Han somnade på min väska, vilken sötnos han var...

                            kanske det sötaste jag hållit i mina händer någonsin :)
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0