On the beach



Alltid när jag beachar så gillar jag att ha en snygg kaftan över min bikini.
dels för att det är så himla snyggt men även för att slippa visa upp mig i bikini fullt ut.
det värsta jag vet är att gå i bikini eller baddräkt. känner mig så otroligt naken och out there.
jaja anyways.

här är två superfina kaftaner från asos som jag mer än gärna vill klicka hem och ta med på resan sen.

men saken är den att jag har sytt tre stycken 2008 som jag haft med mig på förra resan och nu har jag
efter samma mönster påbörjat två till som ligger hemma halvfärdiga.
en är puderrosa och den andra är ljus korall.
men vill ha tag på en mönstad också.

så antingen jagar jag det perfekt tyget och gör en Lyckholm Designs eller så köper jag helt enkelt färdigt :)
vad tycker ni?

sy eller köp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0