My makeups



Någon ville veta vad jag använder för smink.
här är det sminket jag använder till vardags, jag har alltid en dagkräm från nuskin under min
mineralfoundation, men på sommaren brukar jag bara ha mineralpuder och ingen foundation.
annars har jag alltid mascara på överfransarna, och mina ögonbryn är mörkblonda och måste
målas mörkbruna varje dag eftersom jag väljer att ha mörkbrunt hår ist för mitt rågblonda
original hår... =)

På läpparna har jag Niveas läppglas som finns i de här färgerna, jag använder den orangekorallfärgade
sedan något år tillbaka och man blir lite lätt beroende av att ha något på läpparna.

skulle som redan sagt i ett annat inlägg vilja ha läppstift, men skulle inte funka för mig för jag känner mig
så uppspacklad och överdriven då. + att man inte kan pussa sin pojkvän utan att han blir färgad i hela ansiktet.
=)

Jaja, men de här är de produkterna jag använder just nu, för de är budgetprodukter som man har råd med året runt.
annars använder jag lite dyrare märken på somrarna.
men i år ska jag hitta ett nytt sminkmärke hade jag tänkt, kanske nuskins smink eller något annat roligt nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0