Min vecka & helg med Sanna i bilder.

min syster och jag har sovit hos varandra och umgåtts i 4 nätter nuoch hon sov här inatt med och jag skjuttsade henne till bussen imorse vid 07.30 , hon pluggar i örebro.
Imorgon fyller hon år och nu sitter jag och fixarmed hennes presenter :)

Såhär blev våra chailattar som vi gjorde igår kväll, ser gott ut men de vart väldigt svaga så jag
som inte alls gillar någon typ av blandningar i kaffe eller te utan dricker svart alltid.
föredrar nog svart kaffe framför allt sånt i framtiden men det var kul att testa :)

Sanna står i bakgrunden i ett par byxor som hon köpt från min secondsshop.
hon vill aldrig vara med på kort.

Här är min och min Systers Brunch som vi hade i Söndags, supergott var det.
Bruschetta och smothie + kaffe


Min syster ville inte vara med på kort igår kväll när vi gjorde chailatte.


Såhär ser det ut då jag gör Brunch när jag är själv hemma.


Jag har fått blommor av mina kära arbetskamrater som jag bjöd på middag i tisdags.
så himla fint av er, jättemysigt att komma ut i köket på morgonen och mötas av den här fina stora tulpan
buketten.





Såhär blev den senaste strandkaftanen som jag sytt.
den är korallfärgad och i blankt transparant tyg.

håller på med en knallrosa i genomskinligt tunnt tyg just nu.
samt sitter och syr en present till min syster som fyller imorgon. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0