Mami...

Jag har inte träffat mamma på 5 hela veckor, och det har vart så himla jobbigt och jag har saknat henne
dygnet runt.
Jag träffar henne jämt i vanliga fall, fikar, pratar, umgås, lagar mat, shoppar, pratar i telefon mm.
Hon är min mamma, min syster, min bästa vän. utan henne vore jag förlorad.

Det ringe i min telefon för en stund sedan och det var mami som stod utanför vårat hus och kom hit
en snabbis innan hon går på sitt jourpass kl 12.00 på operation.

hon jobbar tills 12.00 imorgon så vi kan inte ses på 24 timmar + att hon har en fullspäckad jobbvecka och
jag åker bort över helgen.
så det var tur att hon kom hit så vi hann ses och cath up.
har saknat henne så så mycket.

Jag saknar våra veckor tillsammans i Thailand.
hoppas hon kommer och hälsar på oss därborta sen, annars blir det verkligen olidligt.

Jag tänker varje dag på om jag gör rätt som flyr landet och lämnar kvar min familj och vänner i Sverige.
Men man lever väll bara en gång och då ska man väll bo i de land och miljöer som man trivs bäst i...

Jag satt precis på parkettgolvet med öppen balkongdörr och njöt av solen i ansiktet.
synd att det är ett tjockt snötäcke på hela våran gräsmatta.
annars  skulle jag gå ut och lägga mig i solen på en gång.

Älskar solen och vintern är hemsk.

Nu ska jag återgå till min frukost som idag bestod av en stor kopp kaffe, en stor kopp örttee från thailand,
två stora glas iskallt vatten och en stor blodgrapefrukt.

I know, dålig frukost idag.
men jag har inte hunnit bli hungrig än så därför äter jag så ibland.
Ska laga panang gai(kyckling) med paprika, squash och brocolli om några timmar. mmm

men nu ska jag jobba.
 laterios

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0