Inget mönstrat för min del.

Jag kommer inte att haka på trenden med mönstrade leggins, byxor, jeans mm.
Jag hade mönstrade jeans då jag var 11 år och det gör jag aldrig om =)

Nejdå, men jag kan inte alls relatera till mönstrade ben, tycker man se större ut i
det och det är inte ens snyggt!

Nej, men det här tre andra stilarna kan jag däremot relatera till helt och hållet.
skulle nog kunna kopiera alla tre rakt av men gillar ändå bäst hon i mitten med
bara ben och stor jeansskjorta. så supersnyggt.

annars är jag en jeanstjej, men har precis köpt mina första puffbrallor från monki
and i like it. :)

mina är dock svarta.

Nu ska vi iväg ut på vägarna igen. jag kör.
framme i eftermiddag och sen hemma i vårat radhus på måndag igen. nice.
först en dryg helg till i kylan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0