I CANT WAIT ANY LONGER...



Jag fullständigt ÄLSKAR sex and the city och har gjort det sedan serien kom på tv för första gången.
Jag har alla avsnitt både på dvd, boxar och i datorn och överallt :) haha
jag brukar kolla på några avsnitt varje dag eller iaf 5 dagar i veckan.
Om jag känner mig nere eller bara rastlös och det snurrar mycket tankar så hjälper alltid ett avsnitt av SATC.
det känns alltid bra och jag blir alltid glad igen om jag får umgås med mina "vänner" i teverutan för en stund :)

låter säkrt helt vrickat men jag är så glad att det finns serier och filmer som man kan se på  och ha som sällskap, för det är ju det teven och datorn är. 2000-talets kompis :)

sjukt, men sant.

Sex and the city 2 har biopremiär 28 maj.. hur ska jag kunna vänta tills då :)




Kommentarer
Postat av: julia

Vill se den NU!!! kram

2010-03-31 @ 21:56:03
URL: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0