2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det blev flera olika roliga projekt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, jag hade som löfte att sluta äta godis helt :) det gick ju bara inte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, ett flertal
4. Dog någon som stod dig nära? personer som står mig nära förlorade personer som stod dem nära
5. Vilka länder besökte du? Thailand, Bali, Kina
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag vill ha en Overlock maskin som jag köper det här året istället. men hade verkligen behövt den redan i juni 2009
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 29 december och 2 september
8. Vad var din största framgång 2009?  Mina nya jobb, som är mina verkliga drömyrken
9. Största misstaget? Att köpa så mycket nya möbler till vårt hem då vi ändå skall flytta.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja jag har varit sjukare än någonsin året som gått. Tarmsjukdomen och Njurarna.
11. Bästa köpet? Oj, vad svårt. kanske Min Laptop då, men det var ju en present.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Onödiga utgifter som godis, mat och skvallertidningar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja,glad visst. men har inte kunnat känna riktig glädje nu på mer än ett år av vissa orsaker.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? vet inte. finns ju massor.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var ledsnare 2008 och har haft ett jobbit 2009, så hoppas på att 2010 blir ett glatt och positivt år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts mer med vännerna, men svårt då de bor utspridda i olika länder och städer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Seriöst, ätit mindre godis. stackars mina tänder.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och de jag älskar
19. Blev du kär i år? Jag blir kär hela tiden, har ett sånt bra förhållande sen 5 år tillbaka så det är somatt jag blir nykär varje månad. helt otroligt faktiskt.
20. Favoritprogram på TV? Greys Anatomy och days of our Lifes som jag följt sen jag gick i 8,an hahaha
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight böckerna :) åååh får aldrig nog har läst dem alla två ggr om.
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte faktiskt. finns många
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, verkligen bara bra saker och det jag önskade mig.
25. Något du önskade dig men inte fick? ja, det finns ju TONS med designerplagg och shoes jag vill ha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Kolla tidigare inlägget från 29 december så vet du
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om M fortfarande Levde...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? färg första halvåret och Svart och väldigt mycket high heels andra halvåret.
29. Vad fick dig att må bra? Lugna dager i soffan med bra filmer, tv och datorn
30. Vilken kändis var du mest sugen på? what :) Rob Pat kanske om man måste välja :)
31. Vem saknade du? M
32. De bästa nya människorna du träffade? huh, vill inte nämna namn eller lämna någon ute. ni är bra alla på era sätt. :)


Just ja, jag var chauffören hem från festen inatt så vi kom hem vid 04.45 och låg i vår säng 05.00
men det var en underbart rolig kväll och ett bra nyår med vännerna och de närmsta.

fick fina födelsedagspresenter Av Kristina och Olle, och av Gunhild. tack så jättemycket hörrni.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Gud vad snygga kläder du har! (såg på minoutfit)

Bra blogg också! :)

2010-01-03 @ 01:19:52
URL: http://veronika2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0