Vilken vårväska ska jag satsa på



Jag älskar väskor och skor.
totalt galen i snygga väskor och senast kom jag hem med 13 nya handväskor frånbangkok
som jag har för eget bruk ;)

Nu är jag ju inte där ännu så då fr man handla sin väska härifrån ist.
fast jag vet att de finns därborta för typ 100:- men men.
de är värda pengarna iaf, för det finns så sjukt mycket snygga kopior.

Här är några från mina favoritsidor som jag brukar surfa runt bland när jag är på väskjakt.
har köpt från chique förut så jag vet att dem har bra kvalitet.

Men då är frågan, ska man satsa på en knallig färg på väskan eller ska man köra på det
stilrena och klassiska svarta med  snygga nitdetaljer?
men jag gillar även noguatfärgerna och materialen.

hm, fasiken vad svårt.
men de är alla lovely and I want them all ;)

bilder lånade från

Modekungen, Chique, Bagsandfashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0