this summer




Nu har jag fått mina älskade skor ;)  de här svarta i mitten på bilden, beställda från http://www.have2have.se/

Jag kommer att bära dem ihop med enkla sommarbasplagg som grå collegetröja, vita transparanta skjortor, jeansskjorta, oversizetröjor,snygga färgglada klänningar med mycket tyg och puderfärgade volangklänningar.
samt ett snyggt skärp med fina nitdetaljer eller bara ett flätat  brunt skärp.

Idag köpte jag en oversizad grå collegetröja på h&m i luleå och ett par as snygga svarta brallor med hög midja på monki.
påminner väldigt mycket om de som klingen har på sig på bilden till höger 2 inlägg ner.

sen är det i princip inget mer som behövs fyllas på i min garderob.
jag har allt jag skrev att jag vill ha därhemma i garderoben redan, så det enda jag kommer köpa till resan sen är
ett par till snygga klackar, men funderar på ett par pumps i antingen knallrosa eller knallblått.

bilder och plagg från modekungen, nelly have2have

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0