Snart mina



Åh vad jag har längtat efter att beställa hem de här skönheterna och om
några dagar kommer de till mig... 
vilken dröm, jag ska försöka att inte avvända dem för mycket så de blir slitna och fula 
som mina andra från scorett är.

de här ska ju med mig till asien i oktober så jag måste vara rädd om dem.
men det kommer bli svårt för jag vill ha dem varje dag.
de är så sjukt snygga och den perfekta skon till allt.
jeans,klänning,shorts, oversizeplagg, leggins mm..


Min dröm är at bära dem såhär till den här klänningen som Miranda Kerr har på sig.
fy fan vilken snygg kombo, näh nu måste jag hem till min symaskin så jag kan
kopiera och sy en likdan klänning :) 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0