Kärlek

Den här låten är min och Mathias låt. enligt mig. för precis så här känner jag för honom...


 

Kylskåpspoesi skrivet av bfriend..


Tack för att du finns Mathias.
Det bästa med mitt liv är att jag får ligga i din famn varje natt och känna din
andedräkt i min nacke när du kysser mig godnatt.

    Utskuren melon av bfriend.

Jag vet inte hur jag skulle kunna ha ett bra liv om inte du fanns i det!
tack för allt du gjort mina senaste 5 år och 6 månader.... så underbara som
de faktiskt varit & fortfarande är.
Jag är fortfarande så himla kär och allt känns så himla bra och nytt fortfarande
och det har jag aldrig varit med om innan. men en sak är säker och det är att
du är the true big love...

AND I

Never felt like this until I kissed ya
How did I exist until I kissed ya
Never had you on my mind
Now you're there all the time
Never knew what I missed 'til I kissed ya, uh-huh
I kissed ya, oh yeah

Things have really changed since I kissed ya, uh-huh
My life's not the same now that I kissed ya, oh yeah
Mmm, ya got a way about ya
Now I can't live without ya
Never knew what I missed 'til I kissed ya, uh-huh
I kissed ya, oh yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0