Inspiration av större märken

Jag hade letat ut den här väskan på forever21s hemsida redan innan jag flög till bangkok och köpte den i butiken.

Tycker verkligen den är sjukt snygg och en väldigt bra kopia på originalet från Guccis höst 2008 kollektion...



Visst är det tråkigt för de stora märkena att det görs kopior men så kommer det ju alltid att vara, och det är ju bra för oss dödliga som kan köpa billigare väskor och ändå få vår drömväska. :)

Jag var inne i både Marc Jacobs, Balenciaga och Chloés originalbutiker på Paragon i Bangkok och då låg en som exempel bara. Baleciaga Motorcykle bag på närmare 70 000:- svenska kronor och det är ju liksom inte en väska värd enligt mig :)

Jag har både kopior på Balenciaga, Marc jacobs, Gucci, Chanel och Chloé. alla köpta i bangkok och jag är supernöjd med dem och är inte i behov av en äkta...

min G kopia från forever21 om man får kalla den så håller fortfarande, dock har en av nitarna på axelrämmen
fallit bort, men jag har flera som jag kan sätta dit igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0