Fruit

                  

fyfan vad mycket smågodis jag har käkat sen jag kom upp hit till norrland.
Jag började i tisdags med min påse som jag hade med som bil färdkost då jag körde upp hit.

Sen har jag helt ärligt ätit godis varje dag ända till idag.
nu får det fanemej räcka, man hamnar ju i sockerkoma snart...

Imorgon börjar en 4 dagars detoxkur med vatten, grönsaker och frukt.
ska vara i Kiruna i 4 dagar med svärföräldrarna och sambon så då får det bli skärpning på godisfronten.

Får så ont i magen av socker också så det har blivit en ond cirkel nu för jag är beroende av sockret och
får värsta humörsvängningarna utan godiset ;) 

Men imorgon börjar mitt nya liv med inget socker alls. Inget salt heller för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0