stuff from home


I ett av hyllfacken ligger
Min plånbok i ormskinn, rosa, blå och svart...Love it. från forever 21 i Bangkok
mitt lila ormskinnsimiterade mobilfodral till min svarta fina LG arena
två söta mintpastillsburkar med mintpastiller i såklart från lagerhaus



Köpte den här glaskulan med en rosa ros i idag på second hand. ställde den som bokstöd till mina 4 twilight böcker och filmen som är specialutgåvan ;)  den fjärde boken ligger bredvid sängen för den är jag mitt i
just nu och läser. och det är bara föööööööör spännande, blir tokig.
i love twilight edward och bella and the rest of them :)  snart blir det new moon ggr 2 på  bio och en väldigt stor påse godis:)


Här är de två new york tavlorna somvi köpte häromdagen, nu ska vi bara tapetsera om väggen som de
hänger på, och vi vet inte ännu hur vi ska ha teven somstår under för tillfället.
ville helst ha den på väggen.
köket är oxå nästan klart, ska bara målas väggar och sen äre finito.
nu imorn tänkte jag eventuellt påbörja målandet i köket på morgonen och sen yoga på kvällen.
eller så målar jag fredag och gör äpelmoset imorn ist, man hinner ju inte med allting imorn direkt :)

sen är det massor att göra i trädgården oxå. suck


åh vad jag längtar tillbaka till Thailand, här är massa magneter som jag köptepå gatan i Bangkok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0