Såhär ser jag ut just precis nu


Jag är lite lätt influensbörjan sjuk... trist att man är nära att ligga i sängen
däckad i flera dygn nu..
vet att jag sa att jag ville det, men nu när man är där så halsen värker och huvudet
känns som att det ska sprängas.

Så ångrar jag mig faktiskt, vill bli frisk nuuuuuu.
sitter och kollar på top model s12 på nätet och ska straxt se en film med babyblove.

idag har vi spikat upp två stora svartvita New York tavlor i teverummet, jättefint blev det.
och så har vi käkat hemmagjorda våfflor med frysta trägårdsbär och minikeso.

sen efter det så klistrade vi på svarta kakelplattor på de vita i köket så nu är de svart ist för vitt :)

hihi, man kan ju dona lite trots att vi bara hyr. då får man ju inte direkt göra det exakt somman vill ha det
då det är deras vitvaror och skåp och etc.
men lite klistertejp går ju bort sen när vi flyttar vidare.
Före och efter bilder

 

det får bli bra såhär, det blev en härligare atmosfär i köket nu, mysigare ljus på något sätt.
skulle docj vilja slänga ut hela köket och köpa nya skpå, spis och alltihopa. men vafasen
man får ju vara nöjd såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0