candytime


Nu har jag vart duktig tycker jag!
Har slutat äta godis och sånt i veckorna och tanken är att jag endast ska ha fredag-lördag
eller lördag-söndag som gottedagar varje vecka.
och nu är det redan fredag så imorn får jag alltså frossa i både glass och godis om jag vill.
det konstiga är att jag inte är ettdugg sugen på det nu då jag hållt mig såhär länge.
men det blir det nog ändring på imorn när jag har lunchat med brudarna och ska hem igen
och kolla på någon bra film eller serie och mysa i soffan.
Bild: Coco Rocha


Eller så käkar jag helt enkelt frukt och bär som jag iof lever på i vanliga fall.
men vem vill inte ha en jordgubbe när man ser den här bilden på snygga angie. :)
Bild: Angelina Jolie

Love the hair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0