Akuten nästa för mig...

Fan fan fan..
trodde det skulle gå över med mina tabletter men det visade sig nu att de pillren jag käkat från och till sen jag var 13 bara gör mig meroch mer restistent..

jag har medfödda njurfel och så har jag även för kort urinrör så jag har ju kroniska uvier, urinvägsinfektioner.
och igår fick jag som vanligt ont och tänkte då, yes jag har ju min underhållsdos med penicillin hemma så jag behöver inte gå till läkaren.

så jag tog tablett igår, och tre idag hopp om att det skulle försvinna.

men nu har det under dagen bara blivit mycket mycket värre, så nu ringde jag till akuten nyss och de gav mig en tid kl 18.45 antagligen hos min läkare om han har jour annars någon annan.

de måste ta en odling och se om det är nya bakterier IGEN, eller om jag bara är resistent. och så får jag ytterligare en ny penicillin sort.

i hate this shit.
känns som jag kissar knivar, alla lymfkörtlar är svullna. jag har snäppet under feber och har inte sovit inatt pga smärta och mardrömmar.

men det är nog inte njurbäckeninf ännu.. då skulle jag ha ont i ryggen oxå och det har jag inte ännu...

aja men nu ska jag ta bilen till akutenmott.

later dudes..

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0