Mina nya yogakläder

Jag har ju gått på Yoga nu i 7 veckor och jag har aldrig i mitt liv ens ägt några bra eller snygga
träningskläder men på yogan brukar jag ha ett par svarta yoga haremsbyxor som jag köpte i thailand och
en svart långärmad tröja...
Men nu har jag unnat mig ett par tajta träningsbyxor från h&m, en sporttop från h&m samt en grå tröja att ha över
som är från något lågprisvaruhus som jag hittade. hoppas det blir bra. om 4 dagar får jag testa :)

Jag har ju varit så sjuk den här veckan att jag vart på sjukhuset i måndags, tandläkaren onsdags och akuten torsdag natt.
Så det har inte blivit någon yoga alls på 1½ vecka

Kommentarer
Postat av: Miriam Öhrn

Tips! Här kan du hitta jättemånga snygga yogakläder! Alldeles ny onlinebutik!

2010-05-19 @ 10:44:50
URL: http://makilaclothing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0