Tonight i fixed a shirt





Ikväll blev det en lugn hemmakväll så jag passade på att pyssla lite med en går vanlig sweatshirt.
så jag sydde på en guld ficka i paljetttyg och jag blev skapligt nöjd med resultatet.
Det här kommer nog bli en favorit i garderoben ett tag framöver nu :)



bilder från www.chicy.se

Jag blev så sugen att köpa den här tröjan för längesen när den kom in, men då tänkte jag att äh vafan
man kan väl lika gärna sy något liknande själv :)

och resultatet se rni ju här ovan

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är sant, jag sydde en sån i syslöjden xd

2009-11-08 @ 19:09:12
Postat av: Anonym

Jävlar vad duktig du är! Och jag älskar din blogg, bra modeblogg <3

2009-11-11 @ 01:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0