Plastikoperationer! gone wrong... ? =)

Jag fattar inte varför precis varenda en i Hollywood ska operera sig i ansiktet
för att uppnå så kallad "perfektion"...

Det börjar bli lite överdrivet nu tycker jag.

Jag har visserligen alltid velat göra något åt mina läppar, typ framhäva överläppskonturen lite.

men min familj och pojkvän har stoppat mig från att åka och göra det.
och nu såhär i efterhand så tycker jag nog att det är lika bra att jag aldrig gjort det för tänk om något skulle gå fel och såhär vill man ju inte bli att se ut frivilligt.

De gör ju inte bara om läpparna utan de gör om ALLT.
Spec näsorna blir smalare, mindre och de markerar kindben genom implantat och de gör om hela kropparna.
och för att inte tala om alla botoxinjektioner och fillers.

Men botox eller något annat mot rynkor är något jag kan tänka mig när jag blir äldre, men inget annat i ansiktet.
Nu har jag tröttnat på allt det här ytliga..
är skitglad att jag inte är någon kändis som måste hålla allt med sig själva såkallat "perfekt" inom skönhet och ideal.

men som exvis att operera om näsa och haka som angelina jolie opererat om. varför?
hon var så mycket finare i Tomb Raider, nu ser ut bara ut som en alien i ansiktet.

och hon ska vara en av världens vackraste kvinnor.

Han längst ner är en man :) och jag tror att han hade med en bild på angelina jolie när han var hos plastikkirurgen som opererade om hela hans utseende :)




SOURCE:

http://www.awfulplasticsurgery.com/page/2
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0