booked :)

hehe

Nu e min ticket till New Moon betalad och klar ;) säger inte vilken tid eller dag jag ska dit. men det är sooooon ;)
fy fasiken vad jag har längtat efter den här filmen.
läste ju ut alla böckerna på en kvart ungefär. så sjukt jävla bra och hur snygg är inte edward och bella.
shit vad kul det ska bli :)

Tänker gå helt själv med en stor påse godis, bio är bäst så :)

så kvällen innan laddar jag upp med min specialutgåva av själva twilight och sen blir det new moon dagen efter det

hihi.
Vi kom hem från en lång dag i Sthlm för ca en timme sedan.
Lite hemligstämplat vad jag gjorde där ännu, men fun stuff e på G nu iaf. :)

Är dödstrött nu och sitter och sörplar varmt vatten med färsk mortlad ingefära i och äter en blodgrape som e min favoritfrukt..

sen blire sängen snart i Mathias famn.
mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0