What to to without internet

Det är väldigt frustrerande att inte ha internet hemma just nu.
Där ute på vischan där vi bor så var det vädigt dålig anslutning till
det mobila bredbandet som jag köpte, så vi fick reklamera det och
beställa ett vanligt trådlöst bredband ist.
och tråkigt nog så tar det ju runt 2 veckor tills det är färdigt och igång...

Så nu har jag inget att göra alls om dagarna.
Eller ja, jag har ju en hel del för mig, men kan bara inte utnyttja internet
eller hemtelefonen ännu...
Trist värre.

Idag ska jag fixa några viktiga ärenden och sen åka hem och slänga
ihop Tortillas till kvällen till Mathias och mig. finns ju inget godare än
tacos av alla de slag.. :)

Sen får vi se om man kanske tar sig en promenix i skogen idag med. 
vore så mysigt med de fina vädret och allt.
 
 

Jag får ta bilen in till mamma varje dag och låna internet och telefon.
Idag har jag på mig Skinnyjeans med guld-dragkedjor längst ner, Tunika
blommig/splattrad från h&m, och High heels från asos.
Mini Skinnjacka i äkta getskinn från svärmors vind, solbrillor bangkok.

Vår bil är en Seat leon -04, silverfärgad och tonade rutor. en riktig pärla.

men nu måste jag sticka vidare här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0