Sömnbehov

Neh, nu behöver jag min skönhetssömn...
orkar inte jobba hela natten inatt oxå, ska upp kl 07.00 imorgon och sen åka till
revisorn i örebro.. så då vill jag se fräsch ut..

vet dock inte vad jag ska ha på mig på mötet..

Iaf min guldklocka som lindsay har liknande på bilden nedan.
Och så har jag börjat ogilla randiga kläder på senaste tiden, skumt.


men jag skulle inte tacka nej till lindsays skönt avslappade outfit heller.
skönt att vara hemma till leggins, strumpbyxor, chinos och stuprörsjeans igen.
det blev rättså tjatigt med jeansshorts i 5 månader ;)

Gonatt nu ska jag sova



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om mina nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0