Right now

Okej, det kanske är dags att berätta för er nu...

Om några dagar är jag egen företagare och har ett nytt yrke som kommer att ha
med bara kläder och mode att göra.
så i nuläget så har jag 24 timmars jobb varje dag i flera veckor framför mig och jag
kommer att medela er så fort allt är klart vad det är för något som jag sysslar med, :)

Men det känns jättekul och jag är så himla spänd och positiv till allting som händer i mitt
liv just nu.

imorgon ska jag upp jättetidigt och jobba hela dagen, men jag har planerat att gå ut och gå en skogspromenix någon gång på mitten av arbetsdagen för att andas in landsbyggden, de vackra blommorna och bara samla energi för att
orka jobba hela dagarna och kvällarna.

blir nog bra med det nybakade dinkelfrukostbröden imorgon till frukost..
mm längtar redan, ska nog göra en stor mysig frukost med tända ljus och färska jordgubbar i filen till mig och Bfriend...

Jag saknar havet och poolen och allt som hade med våran långa resa att göra..
men det är många fina minnen som gör att jag orkar starta upp det här nu i mitt liv och det känns jättebra att verkligen
äntligen gå in för något till 100%

tur att vi har så många fina bilder att titta på och tänka tillbaka.. men vi är ju snart tillbaka där iaf... :)





 



Saknar bruncherna på starbucks lika mycket som jag saknar poolen och havet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0