Idag har vi fyndat





Jag köpte en ljus jeansfärgad aktig blazer som ska sys in lite, samt en vit ormskinnsclucth i överdimensionerad
modell och så ett annorlunda midjeskärp som jag verkligen blev helt kär i...
Och just ja, jag köpte även två utemöbler, stolar med dynor till vår uteplats..
ska köpa bord sen oxå.
men det får duga for now..

Och lilla söta Gunhild har fyndat en Beige Blazer, en knallrosa kavajskjorta, en resväska, två andra
skinnväskor och så var det något mer oxå :)

Sen käkade vi tacos och efter det så åkte vi och hälsade på min mamma och syskon så hon fick träffa dem äntligen.

Vi har även solat lite idag oxå. helmysigt.

imorn ska jag skjuttsa henne till tåget i örebro, trist att helgen gått så fort. men är så himla glad att hon kom hit i helgen.
detta måste göras om snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0