I love my purple big dress

Den här lila stortshirt/klänningen köpte jag förra året på Vila, och den kommer att
bli utmärkt nu till vår och sommar.
Jag kombinerar den ihop med det här skärpet som jag fyndade på erikshjälpen.
Så gott som helt nytt skulle jag vilja tillägga och så stod det att det var från h&m också
så då vet jag ju att det är bra grejjer...  :)


Oj oj oj vilken dag det har varit idag, nu ska jag ta en paus från allt jobb och gå ut och ta mig
lite frisk luft här ute i naturen och på landsbyggden dit vi just flyttat :) 

I love it, att vi har ca 50 meter till en stor skog full med vitsippor och åkrar och en stor sjö bredvid.
Sen att det bara är 4 km till stan är ju oxå bra...

Men nu måste jag springa ut en stund så vi hinner se grannfejden vid 21.00 :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0