Budget heels that i want



Eftersom jag inte kunde köpa med mig de absolut snyggaste heelsen på länge från Bangkok och forever21
så bestämde jag mig för att beställa dem på nätet nu då jag kommit hem ist..

och vad märker jag då, JO de är slutsålda på deras hemsida och det har kommit in nya istället. 

: (
Jag är måttligt besviken men det finns ju liknande som också är snygga.
de vita i mitten är från www.asos.com och de kostar 860:- tror jag det var och de andra vita/creme är från H&M

sen är övriga par från www.forever21.com så nu är frågan vilka jag ska bestämma mig för...
det är väldigt svårt men eftersom jag använder heels i princip varje dag och är helt tokig i skor av alla de slag så
känner jag för ett par nya par nu för att fräscha upp lite i skohyllan nu till våren och sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0