love this outfit

                                  
                                  källa: www.styleandthecity.com

  

Jag älskar hela hennes outfit, den typen av modell på jeansshorts är precis sånna jag har letat efter
nu hur länge som helst, och så tror jag att hon har 3.1 Phillip Lim smiley tishan som även den är ett plagg
som är med på min inköpslista! 
Och älskar den fina plaina svarta chanelväskan och de snörade gladiatorsandalerna!

Ja, den här tjejen got it all.
såhär vill jag se ut resten av min semester, imorn blir det att åka runt ön till mina favoritbutiker och leta
jeansshorts!


Just ja, vi kanske har fixat en lägenhet idag med garage och uteplats!
I väntan på att köpa huset som vi spanat in så måste vi bo i lägenhet ett tag framöver!
Så kanske kanske att vi har ett ställe på en gång då vi kommer hem, så då är det bara att flytta in och
det känns ju riktigt bra!

håller tummarna, får besked om 2 timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0