vi har INTERNET IGEN

Den här tubklänningen/fodralet i Korall har jag köpt på gina tricot förra året men har dock inte använt den alls så det är i helt nyskick..
Men igår kom jag på en idé, att jag skulle sy på en bit glansigt bikinimaterialstyg på mitten av ryggen och hela vägen ner
så att den blir lite roligare och jag blev helnöjd med resultatet.. ;)
Hemma sytt och lite mer detaljerad nu så den inte ser ut som alla andras som har samma fodral från ginas förra sommar. :)

Vad tycker ni om resultatet?
Den sitter ju supertajt och det är knappt så man vågar anväda det här lilla tygstycket utan att de ska se vulgärt ut.
men vafasen man lever ju bara en gång och då ska man väll ha på sig sånt man tycker är snyggt. eller vad.



Kommentarer
Postat av: ebba

snygga outfits!!

2009-06-10 @ 21:20:08
URL: http://ebbaeebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0