Vad gör jag nu då?

Nu har jag förresten planer på att ändra om min blogg design helt.

Ska jobba med det under kvällen och så ska jag ändra om lite i mitt skrivande och
bli lite mer aktiv vad det gäller olika bilder och annat.

Vet inte heller om jag ska köpa en domän och ha en egen blogg men det är rättså bekvämt
att använda sig av blogg.se oxå.

men skulle vara kul att ha en egen sida med.

håller på och funderar nu sen får vi se hur jag gör.
åker ju bort snart och kommer inte hem förens i augusti, men får försöka blogga därifrån oxå.

nu ska jag ta av mig till myskläder och kura ner mig med ett avsnitt av någon rolig serie här på datorn

ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0