lilos clothes



Idag ska jag baka en tacopaj och en äppelpaj och jag och min daerling ska ha
en mysdag/kväll och bar4a kurrera oss då vi har fått någon typ av virus och har väldigt
ont i våra stackars halsar. Hostar och har oss.

Jag har dock solat litegrann idag iaf, måste ju passa på då solen tittar fram en gång
om året typ...

Dagens inspiration till klädseln är Lindsay på den här bilden.
Svart transparent lössittande tröja till jeansshorts.
Like it. tur att jag har en liknande tröjja från lindex från förra sommaren.
nu ska här härmas till en liknande outfit. :)

sen krypa ner i soffan med tacopaj och ett avsnitt av gossipgirl på project free tv som
står och går här i min laptop dygnet runt typ.

Underbar sida för de som är riktiga soffpotatisar som mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0