Jag ikväll


Sista bilden innan vi åker uppåt landet i 6 veckor
och sträckjobbar fram tills augusti...
Där rök våran sommarledighet det här året igen :)
Men i augusti ska vi designa och inreda och fixa och dona
i vårt nya hem så det blir jättebra med massa jobb nu.

Håller på och gör en ansiktsbehandling nu och så har jag fixat
klart med mina visitkort som måste med, samt så ska jag packa klart
min resväska innan jag får lägga mig för natten.

och en dusch och en färgning i håret skulle inte sitta helt fel just nu.
Ser att det börjar gå ur igen, färgen håller för kort tid i mitt långa hår..
det är så himla slitet och poröst så det är därför i know.. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0