Buys...

Idag så skulle jag först köpa the original UGGS australia.
För de är de de har här uppe i norr, det måste vara originalet för att de ska värma
deras fötter på deras kalla vintrar.
Men jag kände inget behov att köpa de för 1600:- som ser ut såhär.
så ist så köpe jag deras kopior som även de ser ut exakt som dessa, i färg och modell.
fast de kostade 269:- och jag är i stort behov av ett par nya ny.
för de två paren som jag har hemma är helt förstörda av slasket och den trista vintern som vi har
där jag bor.
här uppe har de iaf riktiga snötäckta vinterlandskap, till skillnad från oss som har ett fint vitt snötäcke ca 3 dagar sammanlagt under hela vinterhalvåret.
annars är det bara slask och regn och blåsigt och kallt.

Men de här köptes iaf idag..
ska eg lägga pengarna endast på räkningar nu och på vår home makeover. men man måste ju få unna sig lite
annat oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0