Todays me

Idag spelade vi paintball, och da sag jag ut sahar under dressen vi fick ha pa oss!
det var skitkul och jag blev traffad pa laret tva ggr sa det ser ut som da dom fick stora marken i jackass!
har varldens blamarken nu, men kul var det iaf!

och sa satt det en stor apa och kakade banan imorse pa varat hotells skylt! =)

skumt, det ar ju vildapor overallt har!
jag har aven gjort nagot helt underbart idag =)
jag har hittat ett stalle som saljer ahlgrens bilar, djungelvral och gott och blandat

jag som har langtat sa efter svenskt godis. sa nu har jag lagrat upp i min vaska tills
alla tagresor och da vi ska hyra hus sen och det krisar med mitt godissug..

ar sa himla nojd att jag slangde 1000 bath pa godis idag hehe

 

Apan och jag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0