3 resdagar i bildformat

Sahar sag JAG ut pa flygplatsen i bali, svettig och jaklig!


Sahar sag det ut pa starbucks pa bali airport, kakorna var stora som attan & Saaaa himla goda!


Vi bestallde fried rice vegetables pa planet, men fick fiskhuvuden i maten istallet. UAEEKK


Kuala lumpur var inte sa jattekul, sa vi drog direkt till tagstationen och hoppade pa natt-taget till HAT YAI thailand

I hat yai fixade jag ett litet hemmaspa for min sonderbranda forstorda hy! =(
& sa inhandlade jag tva partyblasor i glansigt tyg for billiga pengar! =)


farjan och den bildskona naturen pa vag till koh samui


Och slutligen framme dar vi ska vara!
Koh Samui!

Dock ar denna bilden tagen imorse innan frukosten pa varat tillfalliga boende som vi hade da vi har letat hus att hyra.

Men det ar iaf jag & min dagens outfit!
en ny klanning som jag kopte igar pa en rattsa dyr affar i chaweng.
i love it!
den ar unik, full med hal, dipped och jatteskon och jag alskar de skarpa fargerna!


nu hyr vi en lyxig lagenhet nara stranden i Lamai, 6 veckor framat.
& precis bredvid ett starbucksliknande stalle som heter coffe world dar de har gratis internet.
sa nu blir det blogga och arbeta med mitt foretag varje morgon 6 veckor framat. =-)
och sa pa eftermiddagen sjalvklart stranden och den underbart goda thaimaten.. berattar mer sen om hur vi bor etc etc.
men allt ar helt underbart!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du skulle absolut kunna bli modell, vacker och den perfekta kroppen, hur gör du? Skulle göra vad som helst för din kropp!!!



Har läst din blogg jätte länge och jag älskar den OCH din kropp :)



Ska hålla utkik ;D



Ha det så bra!

2009-02-21 @ 19:41:06
URL: http://matildafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0