Yesterdays

orkar inte ta dagens outfit kort längre.
det är mest jobbigt att få till det och min kamera har
fuckat ur totalt, behöver köpa en ny märker jag..jobbigt.

Men såär såg jag iaf ut igår då jag spenderade nästan hela dagen och kvällen med att jobba.

Tröja från gina tricot som jag klippt av och sytt om
Jeans från H&M
Blåa raggsockor som min svärmors mamma i finland har stickat
Röd Bh topp från Lindex



Anyways, idag har jag mysdress på mig från ellos och så ska jag precis ta en snabbdusch
för att sen åka till en kund med hennes vara.


och imorgon blir det att handla julmat inför knytisarna som varar från 23-25 shit vad dyrt det kommer bli.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0