Mys med movie


Har haft en underbar jul med massa fina klappar.
Ska skriva och berätta mer senare, jobbar för fullt nu.7och håller på och fixar inför imorgon då
jag har mitt 25års kalas.

Vi fick en hel del biobiljetter av familj och släkt i julklapp, så i lördags åkte jag och M in med hans storebror och
hans tjej så åt vi oxfile och massa annan god mat på restaurang och sen gick vi på avatar med väskan fylld av lösgodis och choklad. mmm :)

riktigt bra film. den kommer jag se säkert 5 ggr till. loved it

Nu ska jag fixa klart här.
och just ja, igår söndag så åkte vi med svärföräldrarna på en hemlig vistelse.7från 10.00 -23.00

det visade sig vara en sthlm tripp med mat på koh phangan och buddy holly musikalen.
vi var 9 personer och det var supermysigt, tack så jättemycket för det svärfar...

Kan se B-H musikalen 10 ggr om det är så.
var ju på den i september också med min mamma, men brolle tröttnar man ju aldrig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0