Har total utförsäljning nu

Herreguh vad mycket skor och kläder jag har i min garderob.
fan det är ju så man skäms...

jag är verkligen en riktig äkta shopoholic.

köper på mig saker som jag ser och då impulshandlar jag och tänker
JA, de här plagget/skorna/accessoarerna kan jag ha å mig vid det tillfället och då.

men sen hänger de kvar med lapparna i garderoben iaf och glöms bort för de är så fullt därinne.
Inte samma situation med skorna, men då vi ska flytta utomlands så får jag sålla ut skorna för de
väger ju hur mycket som helst om jag skall ha med alla mina klackade i resväskorna ;)

så dessa snyggingar har funnits i min ägo i ca 1½ månad, oh är från nelly. supersnygga
men aldrig använda så de får åka med i rensningen nu tyvärr.

men kolla in mer, för nu är det först till kvarn som gäller.


http://www.seconds.se/?section=item&id=485#main

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0