Cosmolistorna

Den här listan hittade jag hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!

 

Namn: Jenny

Piercingar:Nej

Tatueringar: 2

Längd: 173 cm

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: mörkblondnaturliggt, mörkbrun färgat

Fräknar: nej, men min lillasyster har fräknar, cute

Motto: lev som om det inte fanns någon morgondag

 

Kär? Ja, jag är väldigt nykär fortf, efter så många år. helt sant, det märker nog alla i vår omgivning :)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, usch jag avskyr att bo i Sverige

Tycker du att du är attraktiv? svår fråga, jag har alltid haft dåligt självförtroende men börjat lära mig att

uppskatta sig själv för den man är och hur man ser ut,men det finns mycket med min kropp/utseende jag inte tycker om.

Dricker du? nej, jag är total nykterist, blev det mest för min hälsas skull samt att mina Kidneys skulle nog inte gilla det..

 

Röker du? nej, verkligen inte

Vilket schampo använder du? Viva colour från coop, men ibland lyxar jag med redkens produkter

Vilken parfym använder du? Använderbara deo, men fick en finoch jättegod Escada av mami för två år sedan, så den används då jag vill lukta extra gott.

Vad är du rädd för? Höga höjder, och att förlora ännu fler i min familj...

Gillar du att tvätta? Neh, det är väll okej, skönt med rena kläder.

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, jag älskar karuseller men är för höjdrädd för att våga åka de riktigt höga

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Eh vad hette den nu igen. hm glömde namnet men lånade i know who killed me av svärfars filmsamling och den var med Lindsay Lohan som huvudrollen, så himla dålig handling och dålig acting :)

Filmen du köpte? Köpte In to the wild för ca 1 månad sedan bara för att den är så himla bra och kul att ha.

Låten du hörde: någon skitlåt som var för dålig för att ens komma ihåg på radion på väg hem från örebro

Låten du laddade ner? Laddar inte hem musik..

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Såg Anna Ankas Jul och så kollade vi på Jul Med Ernst

Person du tänkte på? tänkte på min vän i England och att jag vill ringa henne innan jul.

 

 

Favorit...

Låt: har så himla många, men just nu kanske Lawdy Miss Clawdy

Sak att göra: Sy och skapa kläder, eller ligga i soffan med en bra fashion-tidning och en kopp kaffe

Sport: Snowboard, åkt sen jag var 10½ år

Dryck: Rent vanligt Vatten

Kläder: Jeans och Tshirt

Film: Message in a bottle

Bil: Ford Mustang -68  och Dodge Ram -08 är mina drömbilar

Serie: Seinfeld utan tvekan

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja, men inte av samma anledningar

Ljugit för någon? Ja, man kommer inte långt i livet utan vita lögner tyvärr, det har jag märkt

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? nej verkligen inte

Träffat någon från internet IRL? Japp

 

Antal...

Gånger du varit kär? på riktigt 1 gång, trott att jag vart kär 2 ggr innan det

Gånger ditt hjärta brustit? 2 ggr

Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte det, men minst 3 ggr

Tjejer du kysst? ingen, varför skulle jag?

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Emelie, Emliy och Marlene

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3 ggr tror jag eller om det är 4 ggr

 

Senaste...

Boken du läste? alla twilight böcker

Personen du fick e-mail av? en kund på seconds

Personen du fick brev av? Sofia skickade ett fint julkort :)

Personen du fick sms av? Nina

Gången hela din familj åt middag tillsammans? 1a advent

Saken du köpte? Stayups, örhängen och jeans

 

 


Vad har du gjort idag? Vart och handlat det sista till jul, mat och klappar. samt fikat/ätit med svärfar och svärmor
Var det kul? Det var trevligt att fika men jobbigt att springa runt i julruschen bland allt folk som stressar runt.

Brukar du svära mycket? nja, inte överdrivet mycket , men blir en del då jag kör bil :) haha

När stiger du upp på morgonen? 08.00 senast varje morgon, ibland vid 06.30. gäller att ha rutiner fast man jobbar hemifrån.

Vad har du på dig?nu har jag bara trosor, för jag ligger och ska sova

Vad ska du göra ikväll? kvällen  är redan förbi, jag sydde och åt

Vad är du allergisk mot? inget som jag vet

Var har du ont? Ja vart har jag inte ont. Tarmarna, buken, magsäck, rygg, svank, Vä axel, njurarna, urinvägarna, ändtarmen mm mm.. sinnessjukt. tur jag har mina mediciner va, annars skulle jag inte orka gå ur sängen på morgonen ens tror jag.

 

Använder du hårspray?  Nej, faktiskt inte

Kan du stå på händer?neh, tror inte det

Håkan Hellström eller The Ark? Inget av dom

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Neh, kan nog leva utan det

Är du glad nu? sådär, lite halvpurken för jag har haft ont och buksmärtor i 4 timmar nu och det vill aldrig gå över. blir en sömnlös natt inatt igen.

Var du glad igår? Ja, det var jag väll

Vad dansar du till?50 och 60 tals rock

Stockholm är... ? inte intressant längre, en tråkig stad som jag gjorde 4 år i. been therdone that med andra ord.

Göteborg är... ? inte heller speciellt imponerande, bodde där ett tag bara och kände inget spec.

ska jag bo i städer ska det vara i ett varmt och bättre land

Kan du sjunga? Neh, tror inte det va

Spaghetti eller makaroner? Spagetti

Land du vill besöka? USA, Japan, Australien mfl

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0