25 års krisen kommer nog snart



Idag har jag haft en hektisk dag med mycket jobbande sedan 08.00 imorse.
avslutade just det sista här nu för att äntligen få gå till sängen.

hade en mysig paus från jobbet idag också, då var vi hemma hos svärföräldrarna och blev bjudna på pizza.
Idag hade jag tofs för första gången på väldigt länge.
är så van med utsläppt nu men det kan vara skönt att slippa allt hår ibland med.

Katten har haft tokspel här nyss eller cpryck eller vad man ska kalla det :)
sprang i alla rum och jagade en leksak som våran andra katt också var tokig i.

sen sprang han i mathias ansikte haha :) och tog sats från mathias mun och kind med baktassarna för att sedan hoppa typ 2 meter rakt upp i luften.
normalt. haha
men kul såg det ut iaf.

näh ni, nu ska Jenny gå och somna i sin stora sköna underbara säng.

Ja just det ja, det var ju det jag skulle skriva om.

Jag fyller 25 den 29/12  och jag känner verkligen hur 25 års krisen börjar krypa på..
läskigt. känner mig som 19 men man börjar ju få en och annan rynka samt att man märker faktiskt
på och i sin egen kropp att när man fyller 25 blir den annorlunda på något sätt.

aja , men här ska det inte hamnas i några kriser inte.

nu ska vi tänka positivt.
imorn ska jag sy två plagg, jobba med kyäni och seconds.
har köpt hem världens godaste ingredienser till imorgon men det visar jag då jag äter dem.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0