Twilight freak, jag? nejdå inte alls :)

Jag har varit som besatt av Twilight
 nu sedan den första filmen hade premiär, den gick jag på i bangkok med Sofia=)
asbra- sen har jag köpt filmen och alla böckerna och jag har lätt sett filmen 100 gånger. minst

i know jag är ett freak, men vem är inte heltokig i både Robert och Kristen, de är ju sjukt snygga båda två.
Längtar enormt mycket tills New Moon premiären.
kolla in vilket snyggt par de här två skulle vara om de blir det for real oxå.
Men jag såg även ett annat snyggt par :) nästan ännu snyggare än rob och kris.. :) eller vad



Dessa två stas skulle passa väldigt bra ihop.
de skulle nog få sjukt snygga kids :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0