Vinnaren av tävlingen om gladiatorsandaler från bangkok är

Vinnaren av tävlingen om gladiatorsandaler från bangkok är:


Linn som skrev denna komentaren till varför just hon skulle vinna ett par gladiatorsandaler...


Postat av: Linn

Jag tycker att jag är värd ett par snygga sandaler efter snart en termins slit i skolan. Bara en termin kvar nu innan jag är färdig lärare. Har letat och letat eter nått liknande men i Sverige tycks det inte finnas några. Som den sanna skofantasten jag är så är jag altid på jakt efter nya skor:). Dessa var verkligen superfina! Skulle mer än gärna bli ägare till dem. Häls Linn.

2009-04-04 @ 11:36:50


Så nu måste du Linn skriva till mig i ett mejl vad du har för skorstorlek och hemadress så att jag kan
fixa skorna till dig innan jag flyger hem från bangkok på måndag...   :)

Grattis till sandalerna

här är mejlen [email protected]

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kunde man vinna dom! Attans det missade jag helt och hållet, fan rent ut sagt, jag som dog när jag sog dom för första gången. Jaja, finns väl inget att göra åt saken nu.. :) Ha en bra dag iallfall! Kramar

2009-04-16 @ 18:45:48
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Köp & Sälj

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera (givetvis gratis), kika in på bloggen och se hur du gör :) (kopochsalj.blogg.se) Ha en bra kväll!

2009-04-17 @ 17:13:40
URL: http://kopochsalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0