Stuff stuff stuff

Jag utanför forever 21 butiken i bangkok som förövrrigt var bland de största butikerna jag skådat...
I love it so much i wanna live in there...



Igår köpte jag några väskor, en plånka i ormskinn, carrieskärpet med nitar två starbucksmuggar samt
2 tshirts i transparent tyg, en rosa blommig klänning, highheels med fransar, underkläder och två ryssdockor i trä...


Här är de väskorna som jag fyndat billigt och halvbilligt här i bangkok samt koh samui.


Här är min nya plånka i ormskinn(fejk) forever21, trosor topshop, Plånka i svart ormskinn, samui,3 par midjeskärp,
Sandaler med nitar och flipflops phiphi, citymugg starbucks och så har min Bfriend köpt två par jeans och ett par shorts
Plus kanske 40 tshirts... :)

Här är de solglasögon jag köpt hitills, men fler ska det bli... jag samlar ju på dem...

Idag hittade jag ett bangle i ormskinn så nu matchar jag med min plånbok... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka grymma väskor !!

2009-04-16 @ 17:40:28
Postat av: Malle

Fy vad avensjuk jag blir på dig och allt du shoppar! Kan ju knappt kolla mer! Haha :) Vill även skriva att jag gillar din blogg starkt och tycker du ska fortsätta som du gör. Kram

2009-04-16 @ 20:06:02
Postat av: emmi

Tänkte höra med dig om det finns solglasögon som ser ut som Tom Fords solglasögon modell LAUREN? Svarta:)

2009-04-16 @ 21:09:30
URL: http://www.glife.se/emmiklemmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0