idag monsunregnar det här i thailand

Som svar till malle, jag är 173 cm lång och med mina högsta klackar och även favoritskorna blir jag ca 185...
Det är lite väl långt kanske, men det är kul att strosa runt och känns sig som en jätteibland oxå.

Sitter just nu på coffeeworld och fixar lite i laptopen, förbereder lite inför min shoppingvecka i bangkok!
det är bara 9 dagar dit och jag ska ha med mig ca 45 kilo kläder och accessoarer hem så det blir att skeppa express
+ 2 stora resväskor...

Ska bli så himla kul.
jag kommer att köpa med mig ett par likadana gladiatorskor som jag har på den här bilden och så kommer jag eventuellt att lotta ut dem till någon på bloggen, har ingen direkt koll alls på hur många läsare jag har.
men de kostar bara 25-30 kronor så jag tänkte vara lite snäll mot mina läsare :)

Jag funderade på att köpa hem ett par i storlek 38 då de är lite stora i storlekarna så då kan både de som har 38 och 39 ha dem.

så kom igen nu allihopa och hitta på en anledning till varför just du ska vinna de här gladiatorsandalerna med studs(nitar) och remdetaljer!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tycker att jag är värd ett par snygga sandaler efter snart en termins slit i skolan. Bara en termin kvar nu innan jag är färdig lärare. Har letat och letat eter nått liknande men i Sverige tycks det inte finnas några. Som den sanna skofantasten jag är så är jag altid på jakt efter nya skor:). Dessa var verkligen superfina! Skulle mer än gärna bli ägare till dem. Häls Linn.

2009-04-04 @ 11:36:50
Postat av: Carro

Åhh de va verkligen jättefina,,skulle värkligen vilja ha exakt sånna, men hittar inga här hemma i trötta Linde:( Eller nånannanstans heller för den delen :) Ha det bäst! Kram C

2009-04-07 @ 22:25:32
Postat av: kristina kittelsen

åh vill med va så brun, skit snygga skor!

2009-04-08 @ 12:03:58
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Louise

Kan du inte köpa med en fejk chanel väska också? haha :)

2009-04-08 @ 18:35:20
Postat av: Anonym

Tack för svaret! :)

2009-04-13 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0