en inblick rakt in i en av mina garderober

Idag blev vi klara med allt i vårt nya hem som är ett radhus med liten trädgård och hörntomt.
Skitbra blir det och vi stormtrivs här..det var ju meningen att vi skulle köpa hus men vi lugnar oss
lite med det just nu...

och så fick vi ju bo på landet som vi ville nu iaf.
det är 6 km in till stan så det är skönt..

imorgon blir det brunch för oss innan min daerling drar till sina grabbar hela helgen..
jag tänkte laga bruschetta på mitt vis med färska rustikbaguetter, hacka tomater, basilika
och vitlök + olivolja. och ev lite mozzarella på det och så en grekisk sallad till det.

jag är nog bäst på att laga goda sallader och olika bruncher..
har köpt hem massa ingredienser till att baka matbröd nu med.

visar recepten sen, det kommer bli skitgott och så bra att kunna bara ta upp färsk bröd
ur frysen varje vecka..

tog en bild rakt framifrån i min lilla walkincloset som jag har nu..

de plagg som man ser på bilden är de jag köpte i thailand nu.
och mina andra plagg från innan hänger både till höger och vänster samt i en stor byrå utanför med.
och det är ju väskor precis överallt i vårt hem.
köpte 13 stycken i Bangkok s¨försöker komma på ett sätt att ha dem på, och så hade jag 9 hemma som
bara låg och väntade på mig...

Jag är så galet beroende av väskor, skor och kläder.. love it :)


En bild på mig i natttshirten som jag har på mig till ett par undies på kvällarna framför teven.
nu ska vi mysa här framför en film sen sova.

imorn kommer gunhild oxå.. vad himla roligt...
har saknat henne så mycket och så blir det present utdelning då,,,  ;)
hihih

natti natti

Kommentarer
Postat av: PETRA AKA SHORTY

åååh härlig garderob!!

2009-05-04 @ 22:27:34
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: maria

jag gillar dina skooooor :)

2009-05-06 @ 09:28:44
URL: http://mariscal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0