thailand

Som alla kanske redan vet så ska jag och min pojkvän åka till thailand i december och bli kvar där till någon gång i maj 2009...
jag gav mathias sina thailandsbiljetter dit och hem nu då han fyllde  25 år :)
han visste ju att vi skulle åka och så men jag ville ge han biljetterna då han fyllde år.
vi hade tur att vi bokade då vi gjorde för bijetterna blir bara dyrare för varje dag som går.
och när man bokar in en halvårlång resa så kand et bli ganska dyra biljetter.
Det är en annan rolig sak angående den här resan oxå, men det får jag skriva om senare...
passar sig inte i nuläget då det är lite hemligt.
det krävs ganska mycket planering inför vad jag ska ha med mig för kläder dit.
för vi har bestämt att vi endast ska ha handbagage.
men hitills vill jag ha med mig halva garderoben... och jag får bära runt på alt själv så det är ju inte
att rekomendera då att ha med sig för mycket kläder.
men de här är iaf tre av mina favorit plagg som jag hade i sommras.
& de måste jag ha med mig dit.
Sen vill man ju ha några klänningar, några snygga skor &
jeansshorts, linnen, stora tshirtklänningar osv osv. =)

Lila jumpsuit med blommor i 50-tals modell från Zara
Svart kort vippig blommig kjol från cubus
Den röda bikini/bh som jag har designat och sytt själv




Det enda som gör mig någorlunda glad just nu är att vi ska göra den här resan.
det är så jobbiga tider nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0