när man har tråkigt så svarar man på frågor

KLÄDER
Skor:
ankleboots, platå av olika slag
Sneakers: vita eller svarta tygskor
Jeans: oftast h&ms olika squin jeans som jag syr in och syr om
T-shirt: helst lite större tshirts i tunna tyger och med detaljer, basfärger eller knalliga
Underkläder: har nästan bara spetsunderkläder och i bara starka pastell färger & modellen är allt annat än string.

Väska: Min finväska är en chokladbrun chloé, men till vardags så har jag massa olika väskor som jag skiftar mellan, från asos och åhlens.
Plånbok: ja, just nu har jag köpt en liten knallrosa marc jacobs , men brukar variera mycket & jag har säkert 5 andra plånböcker som jag skiftar mellan.
Solglasögon: Oj, jag kollade igenom dom häromdagen jag har 4 par som ligger i bilen och en hel låda härinne i huset.
det blir vintage eller från internet, gillar lite oversizade, pilotbågar och retro. helst bruna eller svarta. inga fäger.
Klocka: har en jätteklocka i guld och svart från ur och penn, klockren och jättesnygg

ACCESSOARER
TV: LG svart pianolack platt tv
Kamera: Sony
Dator: Har en svart laptop och en svart stationär med plattskärm i vårt kontor/datarum


BADRUM
Tandkräm: denivit
Tvål: har en olivtvål och en vanlig dove
Parfym: använder oftast inte parfym men då jag gör det så fick jag en favorit , Escada av mamma i present
Medicin: oj, jag använder 4 olika mediciner mot min tarmsjukdom och mot mina medfödda fel på njurarna/urinvägarna, vilka är privat...
Vitamin: jag äter frukt och grönsaker i massor varje dag, så jag klarar mig utan massa onödiga vitamintabletter.
Huvudvärkstablett: Alvedon


MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: gillar inte kolsyra så dricker enbart kranvatten eller vatten utan kolsyra på flaska då.
Vin: rött vin är faktiskt det enda jag kan tycka är gott någon gång om året, annars dricker jag inte alkohol överhuvudtaget.
Bröd: grovt bröd, hårt knäckebröd och rustikbaguetter
Glass: jag tycker inte om glass, det smakar bara socker och är så sliskigt. men måste jag äta glass så är gb sandwich god.
Godis: plockgodis, favoriterna är saltlakrits och surt segt godis. ahlgrens sura bilar var ju genialt.
Frukost: Jag äter oftast en macka av något slag som jag rostar, jag rostar allt som går att rosta.
på den har jag lite bregott och färska tomatskivor. det är det godaste pålägget jag vet.
till det en stor mugg svart kaffe och ett glas vatten. ibland lite yogurt oxå.

HEMMA
Säng: ikea
Lakan: men va, ja vi har väll köpt lakan lite överallt vid tillfälle, är nog inget spec märke. men absolut inga sidenlakan, det
är inte alls skönt att sova i.
Espressomaskin: har ingen sån och känner inget behov då jag inte gillar espresso, jag dricker mitt kaffe
svart och i stora muggar.
Kylskåp: har ett relativt litet kylskåp och är inte direkt i behov av ett stort familjekylskåp just nu.
så det går bra ändå.


ÖVRIGT
Frisörsalong:
har klippt & färgat mig själv i 7 år, och klipper hela min familj & min pojkvän.
jag gillar inte frisörer alls, de klipper alltid för mycket och lyssnar aldrig på vad man säger
Bank: swedbank och handelsbanken
Mobiltelefon: Sony Ericsson P1i
Färdmedel: Våran bil, en Seat leon årsmodell 04-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0