Pictures

Såhär ser ett av mina foton ut på min älskade mormor!
Det är ett kort som togs på min födelsedag förra året.
Hon var alltid så glad och positiv, på det här kortet har hon en av sina peruker som hon fick
då håret föll av, men det hann dock växa ut igen innan hon gick bort.
Jag saknar dig så mycket och jag förstår inte hur jag ska kunna ha ett liv som känns meningsfullt
längre!?
Men jag sover ihop med en av dina gosenallar (dalmatinen som du hade i teverumssoffan)
och så har jag alltid ett ljus tänt för dig intill ditt kort.
Tänker på dig som att du fortfarande levde, har så svårt att fatta att du är borta..
Det finns inga ord för hur ont det här gör...
åker upp till graven på söndag och planterar ljung....


  
såhär såg ljuslyktorna ut som kostade 2:- styck på erikshjälpen.
de  var lite trasiga men annars med de nya prislapparna kvar under så de var så gott som nya.
jag tycker de var jättefina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0